Serious games
Game based learning
Educational Technology
Blended learning
Al Lily, A. E., Alhazmi, A. A., Abunasser, F. M., Buarki, H. J., Gomaa, A. A. S. E., Al Hanandeh, A. M., ... & Al Hasan, S. A. (2021). Covidian education: An enquiry into Arab culture. Technology in Society, 66, 10167
The Effects of Serious Games and Blended Learning on Students’ Achievement in Reading. (Accepted to be published in Lecture notes in networks and systems journal), chapter 24, Volume 299
Hanandeh, A., Abdullah, Z., & Harun, J. (2018, November). The Effects of a Serious Game Activity and Learning Tasks on Students' Motivation Towards Reading Skill. In 2018 IEEE 10th International Conference on Engineering
اليوم | اسم المادة | وقت المحاضرة | رقم القاعة |
السبت | تطبيقات متقدمة في الحاسوب التعليمي | 8-11 | B2-26 |
السبت | تكنولوجيا المعلومات والاتصالات في التعليم | 11:00-14:00 | B2-20 |
السبت | تطبيقات الوسائط الإلكترونية في التدريس | 14:00-17:00 | B2-23 |
الأحد | مدخل إلى التربية | 14:30-16:00 | B2-26 |
الأحد | مدخل إلى التربية | 14:30-16:00 | B2-26 |
الأحد | 11:30-14:30 |
الاثنين | 11:30-14:30 |
الثلاثاء | 11:00-13:00 |
الأربعاء | 11:00-13:00 |
2017- Present Serious Games Association, Singapore (Member)
2020- Present Phi Science Institute, Jordan (Member)
2020- Present Global School Alliance, United Kingdom (Member)
2020- Present NVivo community, (Member)