fbpxa.hanandeh | Amman Arab University

Anas Al Hanandeh

Profile picture for user a.hanandeh
Anas Al Hanandeh
Assistant Professor
E.pdf748.13 كيلوبايت

Serious games

Game based learning

Educational Technology 

Blended learning 

 

Al Lily, A. E., Alhazmi, A. A., Abunasser, F. M., Buarki, H. J., Gomaa, A. A. S. E., Al Hanandeh, A. M., ... & Al Hasan, S. A. (2021). Covidian education: An enquiry into Arab culture. Technology in Society, 66, 10167

The Effects of Serious Games and Blended Learning on Students’ Achievement in Reading. (Accepted to be published in Lecture notes in networks and systems journal), chapter 24, Volume 299

Hanandeh, A., Abdullah, Z., & Harun, J. (2018, November). The Effects of a Serious Game Activity and Learning Tasks on Students' Motivation Towards Reading Skill. In 2018 IEEE 10th International Conference on Engineering

اليوم

اسم المادة

وقت المحاضرة

رقم القاعة

السبت

تطبيقات متقدمة في الحاسوب التعليمي

8-11

B2-26

السبت

تكنولوجيا المعلومات والاتصالات في التعليم

11:00-14:00

B2-20

السبت

تطبيقات الوسائط الإلكترونية في التدريس

14:00-17:00

B2-23

الأحد

مدخل إلى التربية

14:30-16:00

B2-26

الأحد

مدخل إلى التربية

14:30-16:00

B2-26

الأحد

11:30-14:30

الاثنين

11:30-14:30

الثلاثاء

11:00-13:00

الأربعاء

11:00-13:00

2017- Present Serious Games Association, Singapore (Member)

2020- Present Phi Science Institute, Jordan (Member)

2020- Present Global School Alliance, United Kingdom (Member)

2020- Present NVivo community, (Member)